keskiviikko 25. syyskuuta 2013

~ 18 hours and counting

Viime viikonloppu oli aivan mahtava, laatuaikaa parhaan kaverin kanssa.
Sen jälkeen oon vaan möllöttänyt, laskenut päiviä. Päiviä mihin? Osastolta poispääsyyn!
Ja nyt olen vihdoinkin päässyt siihen pisteeseen, että jäljellä on enää alle 24 tuntia.

Mulla on siis huomenna kauan odotettu uloskirjaus. Ihmiset ei oikeen vaikuta siltä, että tää olis hyvä juttu. Mutta minkä minä asialle mahdan jos hoitajat sanoo, että heillä ei ole mulle enää mitään tarjottavaa. Vaikka ihmiset kuinka masistelee mun hoidon loppumista, mä oon ihan hyperinnoissani. Vähän pelottaa, kun tiedän kuinka paljon mun pitää tsempata. Mutta sitten vaan tsempataan.
Huomenna siis, noin klo 13, alkaa yhteisökahvit (potilaat ja hoitajat juo sumppia yhdessä) ja sen jälkeen tämä neiti jättää hyvästit tälle osastolle. En kuitenkaan ikuisiksi ajoiksi, koska marraskuussa tulen ainakin kahden viikon periodijaksolle.

~ 18 hours and counting.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ps. rakastan kommentteja :)